Правове становище
Товар, який ми Вам пропонуємо, має по всій території України гарантійну сервісну підтримку.
У випадку поломки, Ви повинні звернутися в офіційний сервіс-центр (СЦ), залежно від виробника.

На весь товар, придбаний у магазині superplus.com.ua, поширюється дія Зак. Укр. "Про захист прав споживачів" від 13/01/2006 р.

Обмін та повернення, гарантійний ремонт товару неналежної якості.

Відповідно до статті 8 ЗП, якщо було знайдено який-небудь дефект після купівлі товару, то в 2х наступних випадках може товар має право бути обміненим або повернутим до магазину, це:
1. Якщо усунення дефекту взагалі неможливе.
2. Якщо дефект після усунення знову виникає, і більше 14-ти днів займає його повторне усунення.

Наступні дії покупця:

1. Надати товар до офіційного СЦ залежно від виробника.
2. Своєю чергою сервісний центр зобов'язаний безкоштовно зробити діагностику товару, після чого видається відповідний висновок.
Існують 3 варіанти укладання СЦ:
1. Товар має механ. ушкоджень. В даному випадку дія гарантійних зобов'язань не відноситься до товару, і він не може бути повернутий чи обмінений.
2. Товар не має механ. ушкодж. та підлягає гарант. ремонту. У такому разі СЦ приймає товар та здійснює гарантійний ремонт.
3. Товар не має механ. ушкодж. та не підлягає ремонту. У цьому випадку покупець повинен надати товар разом із висновок. СЦ та іншими документами, що додають, в магазин, і магазин або змінює на інший такий же товар, або робить повернення грошей.


Відповідно до статті 9 ЗП, товар належної якості (що не має дефектів) має право бути повернутим або обмінений у магазині протягом 14 днів з дня покупки, якщо витримано слід. умови:


1. Є всі документи товару (гарантійний талон, інструкції, квитанція чи товарний чек, подтвержд. покупку).
2. Не порушено товарний вигляд, тобто. збереглися все наклейки, ярлички та інших. приналежності товару у постійному, первісному вигляді.
3. Товар не застосовувався та не використовувався.


Які дії покупця у разі бажання обміняти чи повернути товар :


1. Надати товар до офіційного СЦ залежно від виробника.
2. Своєю чергою сервісний центр зобов'язаний безкоштовно зробити діагностику товару, після чого видається відповідний висновок.
3. Якщо СЦ визначить, що товар не був у використанні та дотримано всіх вимог статті 9 ЗП, товар може бути представлений для повернення або обміну до магазину.

Яка роль СЦ?

Насамперед, перед тим, як повернути або обміняти товар у магазин, покупцю обов'язково потрібно звернутися до офіційного СЦ, щоб визначити:
1. Чи є на товарі дефекти.
2. Чи є можливість усунення цих дефектів.
3. Чи є можливість усунення дефектів протягом 14 днів
4. Чи був товар у вжитку.

Яка стаття ЗУ (8 або 9) буде застосована до товару у цьому конкретному випадку залежить
від рішення СЦ.